Overslaan en naar hoofdinhoud gaan

Leveringsinformatie:

Gratis verzending voor bestellingen boven de 100 euro (Zone 1 landen)

Verlaagde verzendkosten voor bestellingen boven de 100 euro (Zone 2, 3 landen)

Voor overige landen, gebruik alstublieft onze US/International website www.superhairpieces.com.

Wij bieden discrete levering; onze merknaam "Superhairpieces" verschijnt nergens op de buitenverpakking en labels.

Belangrijke opmerking:

De geschatte "verzendtijd" van elk product wordt weergegeven op de productpagina en de afrekenpagina. Dit is de tijd die nodig is voordat het product wordt verzonden, inclusief de overdrachttijd tussen magazijnen als we het product niet op voorraad hebben in ons magazijn in Nederland.

De geschatte "levertijd" van de zending is de tijd die het pakket nodig heeft om bij u aan te komen nadat de zending is verzonden (afhankelijk van de landzone en koerier die u kiest). Koeriers kunnen de levertijd niet garanderen, daarom kunnen wij dat ook niet doen.

*Alle weergegeven levertijden en verzendtijden zijn in werkdagen.

Zone 1 Levertijd en Kosten

Nederland, Frankrijk, Duitsland, België, Oostenrijk, Denemarken, Luxemburg

Via DPD/UPS (1-3 dagen)

Bij bestelwaarde tussen 0€ - 99€: verzendkosten 10€

Bij bestelwaarde vanaf 100€: Gratis verzending

Spanje, Italië

Via DPD/UPS (2-4 dagen)

Bij bestelwaarde tussen 0€ - 99€: verzendkosten 20€

Bij bestelwaarde vanaf 100€: 5€

Zone 2 Levertijd en Kosten

Ierland, Zweden, Finland, Polen, Tsjechië, Portugal

Via DPD/UPS (2-4 dagen)

Bij bestelwaarde tussen 0€ - 99€: verzendkosten 20€

Bij bestelwaarde vanaf 100€: 5€

Zone 3 Levertijd en Kosten

Hongarije, Bulgarije, Kroatië, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Griekenland

Via DPD/UPS (3-5 dagen)

Bij bestelwaarde tussen 0€ - 99€: verzendkosten 30€

Bij bestelwaarde vanaf 100€: 15€

------------------------------------------

Retourbeleid

Voorraad Haarwerken:

U heeft 15 dagen vanaf de datum waarop u uw bestelling ontvangt, gebaseerd op het trackingnummer van uw pakket, om uw onaangeroerde haarwerk retour te sturen voor een volledige terugbetaling, minus de verzendkosten.

Een bedrag van 15,00€ of meer per artikel wordt automatisch toegepast als het geretourneerde artikel niet in originele staat en verpakking wordt geretourneerd.

Indien u een definitieve verkoopoptie heeft gekozen, zoals basis knip, haarstyling, gebleekte knopen, permanent of elke andere service die het haarwerk permanent verandert, kan het haarwerk niet langer worden geretourneerd of geruild.

Eventuele speciale vereisten moeten worden besproken op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.

U bent verantwoordelijk voor alle kosten van de retourzending. We raden aan om te kiezen voor verzending met een trackingnummer, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor verloren retourzendingen.

Benodigdheden/Accessoires:

Alle benodigdheden zijn definitieve koop en kunnen onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd of geruild. Dit beleid wordt strikt gehandhaafd.

Op maat gemaakte bestellingen, Overstock en items in de Uitverkoop:

Alle items in de categorieën op maat gemaakte bestellingen, overstock en uitverkoop zijn definitieve koop. Hierbij geldt: geen retour, geen ruil, geen terugbetaling.

Alle online diensten, inclusief basis knip, haarstijlen, permanenten, gebleekte knopen en kleur aanpassingen, zijn definitieve koop. Er is geen retour, geen terugbetaling en geen garantie zodra het haarwerk permanent is veranderd.

------------------------------------------------

Omruiling beleid:

Indien u het artikel wenst om te ruilen voor een andere kleur of product, gelieve het artikel terug te sturen samen met uw bestelnummer en details van het artikel waarmee u het wilt omruilen.

U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten als u een product wilt omruilen.

BELANGRIJK:

Alle producten die worden geretourneerd of geruild moeten exact dezelfde conditie hebben als de conditie waarin u het product heeft ontvangen. Het mag niet gewassen, geborsteld of op enige wijze gebruikt zijn. Het product moet worden geretourneerd in dezelfde verpakking als waarin het is ontvangen.

Indien u heeft gekozen voor de optie om het systeem op maat te laten knippen, kan het artikel niet meer worden geretourneerd of geruild om welke reden dan ook.

Gelieve altijd uw naam, bestelnummer en reden voor retourneren of omruilen te vermelden.

Retouradres:

Sniep 85

1112 AJ Diemen

Nederland

-----------------------------------------------------

Garantie op Haarwerken

Superhairpieces biedt een beperkte garantie van 30 dagen op gevalideerde haarwerken, die overmatig haarverlies en/of snel haarverlies dekken.
Als u tijdens deze periode meer dan 15% van het haar verliest, zal Superhairpieces uw haarwerk of pruik kosteloos repareren.
Houd er rekening mee dat zodra het haarwerk naar de fabriek is verzonden, er een wachttijd van enkele maanden zal zijn voordat het gerepareerde haarwerk terugkeert. Gedurende deze tijd moet u zelf voorzien in een ander haarwerk.

Daarnaast kunnen we niet garanderen dat u geen toekomstige haarverliesproblemen zult ervaren na de reparatie in de fabriek. Eventuele problemen die zich voordoen na 30 dagen na de aankoopdatum, zullen niet meer worden gedekt door de garantie en worden niet geaccepteerd.

Let op, V-loop modellen zijn uitgesloten van deze garantie omdat ze wegwerpbaar zijn. Deze modellen omvatten de M111, HD111 en M161V.

Deze garantie dekt geen eenheden die door de klant zelf zijn beschadigd of verkeerd zijn behandeld.

Alle verkopen zijn definitief zodra het haarsysteem is gewijzigd. Dit omvat knippen, kleuren, verdunnen, trimmen, enzovoort.

Defecte haarsystemen (anders dan haarverlies) worden beschouwd als volgt (voor zowel voorraad- als op maat gemaakte bestellingen):

i.) Onjuiste haarknip

ii.) Onjuiste basis knip

iii.) Onjuiste kleur, dichtheid, grijs percentage of maat

Deze defecten vallen onder de garantie tot 15 dagen na de dag van levering aan het adres vermeld op de factuur.

Haarverlies Garantie/Procedure voor het claimen van defecten
Volg de onderstaande stappen om uw claim te starten:

i.) Neem contact op met onze klantenservice en geef aan wat het probleem is met uw product.

Let op: er kan worden gevraagd om bewijs te leveren middels foto's, of u kunt worden gevraagd om de eenheid op te sturen ter inspectie.

ii.) Onze klantenservice medewerker zal vervolgens een serviceverzoek aanmaken en u een service referentienummer verstrekken voor verwijzing.

iii.) U heeft dan 10 dagen vanaf de datum van het verzoek om het product naar ons terug te sturen voor inspectie.

iv.) Nadat de inspectie is voltooid, wordt er contact met u opgenomen over eventuele oplossingen die wij u kunnen aanbieden.

Let op: Alle ontvangen items die na de 10 dagen zonder voorafgaande kennisgeving worden teruggestuurd, zullen NIET in overweging worden genomen en het verzoek wordt geannuleerd.

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via support@superhairpieces.fr en vermeld uw bestelnummer. Omruiling of terugbetaling is mogelijk als u contact opneemt binnen 14 dagen na verzending, op voorwaarde dat het product zich in de oorspronkelijke staat bevindt. Na 14 dagen of indien het product is gebruikt, is geen omruiling of retournering meer mogelijk en is er geen garantie beschikbaar.