Overslaan en naar hoofdinhoud gaan

Leveringsinformatie:


Gratis verzending voor bestellingen van meer dan 100 euro (landen Zone 1)

Gereduceerde verzendkosten voor bestellingen van meer dan 100 euro (Zone 2, 3 landen)


Op deze website leveren we overal in de Europese Unie en in de volgende landen:

Argentinië, Chili, Colombia, Ecuador, Mexico, Paraguay, Peru, Uruguay.


Voor andere landen in de wereld kun je onze website www.superhairpieces.com gebruiken.


Wij bieden discrete levering, onze merknaam "Superhairpieces" verschijnt nergens op de buitenverpakking en etiketten.


Belangrijke opmerking:

De geschatte "verzendtijd" van elk product wordt weergegeven op de productpagina en afrekenpagina. Dit is de tijd die nodig is om het product te verzenden, inclusief de tijd tussen magazijnen als we het product niet op voorraad hebben in ons magazijn in Nederland.


De geschatte "levertijd" van de zending is de tijd die het kost om je te bereiken nadat de zending is verzonden (afhankelijk van de landzone en koerier die je kiest). Koeriers kunnen de levertijd niet garanderen, daarom kunnen wij deze ook niet garanderen.


*Alle getoonde levertijden en verzendkosten zijn in werkdagen.


Zone 1 Levertijd en kosten

Nederland, Frankrijk, Duitsland, België, Oostenrijk, Denemarken, Luxemburg


via DPD/UPS (1-3 dagen)

Tussen 0€ - 99€ orderwaarde: 10€ verzendkosten

Bestelwaarde gelijk aan of meer dan 100€: Gratis verzending


Spanje, Italië


DPD/UPS (2-4 dagen)

Bestelwaarde tussen 0€ - 99€: 20€ verzendkosten

Bestellingen met een waarde van €100 of meer: € 5


Zone 2 Levertijd en kosten

Ierland, Zweden, Finland, Polen, Tsjechië, Portugal.


via DPD/UPS (2-4 dagen)

Tussen 0€ - 99€ bestelwaarde: 20€ verzendkosten

Gelijk aan of meer dan 100€ bestelwaarde: 5€


Zone 3 Levertijd en kosten

Hongarije, Bulgarije, Kroatië, Estland, Letland, Litouwen, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Griekenland


via DPD/UPS (3-5 dagen)

Tussen 0€ - 99€ bestelwaarde: 30€ verzendkosten

Gelijk aan of meer dan 100€ bestelwaarde: 15€



TERUGSTUURBELEID


Voorraad haarstukken:

U heeft vanaf de datum waarop u uw bestelling ontvangt, op basis van het trackingnummer van uw pakket, 15 dagen de tijd om uw onaangeroerde haarstukje te retourneren voor een volledige terugbetaling, minus de betaalde verzending.

Er worden automatisch herbevoorradingskosten van € 15,00 of meer per artikel in rekening gebracht als het geretourneerde artikel zich niet in de originele staat en verpakking bevindt.

Als u een definitieve verkoopoptie heeft geselecteerd, zoals een basissnit, haarstyling, gebleekte knopen, permanent of een andere dienst die het haarstuk permanent verandert, kan het haarstuk niet langer worden geretourneerd of geruild.

Eventuele speciale vereisten moeten worden behandeld op het moment dat de bestelling wordt geplaatst.

U bent verantwoordelijk voor alle verzendkosten voor het retourneren. Wij raden u aan om te kiezen voor verzending met trackingnummer, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor verloren retourzendingen.

Benodigdheden/accessoires:

Alle benodigdheden zijn definitieve verkoop en kunnen onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd of geruild. Dit beleid wordt strikt gehandhaafd.

Op maat gemaakte bestellingen, overtollige voorraad en definitieve uitverkoopartikelen:

Alle artikelen in de categorie aangepaste bestellingen, overstock en opruiming zijn definitieve verkoop, geen retour, geen ruil, geen restitutie.

Alle online service-items, inclusief basissnitten, kapsels, permanenten, gebleekte knopen en kleuren, zijn allemaal definitieve verkoop. Er is geen retour, geen restitutie en geen garantie zodra het haarstukje definitief is veranderd.



Uitwisselingsbeleid:


Als u het artikel wilt ruilen voor een andere kleur of een ander product, retourneer dan het artikel samen met uw bestelnummer en de gegevens van het artikel waarmee u het wilt ruilen. Als u een product wilt ruilen, worden de verzendkosten in rekening gebracht.


BELANGRIJK:


Alle producten die worden geretourneerd of geruild, moeten in exact dezelfde staat verkeren als waarin u deze heeft ontvangen. Het kan op geen enkel moment worden gewassen, geborsteld of gebruikt en worden geretourneerd in dezelfde verpakking waarin het is aangekomen. Indien u heeft gekozen voor de optie om het systeem op een bepaalde maat te versnijden, kan het artikel om welke reden dan ook niet meer worden geretourneerd of geruild. Vermeld altijd uw naam, ordernummer en reden van retour- of ruilgegevens.


Retouradres:


Sniep 85

Diemen, 1112AJ

Nederland


Haarstukjes Garantie

Superhairpieces geeft een beperkte garantie van 30 dagen op gevalideerde haarstukjes, die overmatige haaruitval en/of snel haarverlies dekken. Indien u in deze periode meer dan 15% haar bent kwijtgeraakt, repareert Superhairpieces uw haarstuk of pruik graag kosteloos. Houd er rekening mee dat zodra het apparaat naar de fabriek is verzonden, er een wachttijd van enkele maanden zal zijn. Gedurende deze tijd moet u voor uw eigen eenheid zorgen.


Bovendien kunnen we niet garanderen dat u na de fabrieksreparatie in de toekomst geen problemen met haarverlies zult ondervinden.


Bij eventuele problemen die zich 30 dagen na de aankoopdatum voordoen, vervalt de garantie en wordt deze niet geaccepteerd.


**Houd er rekening mee dat modellen op basis van v-lussen niet onder deze garantie vallen, omdat het wegwerpeenheden zijn. Deze modellen omvatten de M111, HD111 en M161V.


**Deze garantie geldt niet voor apparaten die door de klant zelf verkeerd zijn behandeld.


**Alle verkopen zijn definitief zodra het haarsysteem is gewijzigd. Dit omvat knippen, kleuren, uitdunnen, bijsnijden, enz.


Defecte haarsystemen (anders dan haaruitval) worden als volgt beschouwd voor zowel voorraad- als aangepaste bestellingen.


i.) Verkeerd kapsel


ii.) Onjuiste basissnede


iii.) Onjuiste kleur, dichtheid, grijspercentage of formaat


Voor deze defecten geldt een termijn van 15 dagen vanaf de dag dat het apparaat is afgeleverd op het adres dat op de factuur staat.


Garantie op haarverlies/defecte claimprocedure


Raadpleeg de volgende stappen bij het indienen van uw claim:


i.) Neem contact op met onze klantenservice en geef aan wat het probleem is met uw apparaat


Let op: Mogelijk wordt u gevraagd bewijsmateriaal aan te leveren via foto's, of wordt u gevraagd het apparaat ter inspectie op te sturen


ii.) Onze klantenservicemedewerker zal vervolgens een serviceverzoek aanmaken en u ter referentie een serviceverzoeknummer geven


iii.) Vanaf de datum van het verzoek om inspectie heeft u vervolgens 10 dagen de tijd om het apparaat naar ons terug te sturen


iv.) Zodra de inspectie is voltooid, wordt er contact met u opgenomen over eventuele oplossingen die wij u kunnen bieden


Let op: alle artikelen die na de 10 dagen zonder voorafgaande kennisgeving worden ontvangen, worden NIET in behandeling genomen en het verzoek wordt ongeldig verklaard.


Heeft u vragen? Neem contact met ons op via support@superhairpieces.fr en vermeld uw bestelnummer. 14 dagen na verzending voor ruilen of terugbetaling