Alle gebreken zijn onderhevig aan 15 dagen vanaf de dag dat het apparaat is afgeleverd op het adres op de factuur.
Garantie op haarverlies/defect claimproces
Raadpleeg de volgende stappen bij het starten van uw claim:
Neem contact op met onze klantenservice en geef aan wat het probleem met uw apparaat is
Let op: er kan u worden gevraagd om bewijsmateriaal te leveren door middel van foto's, of u kunt worden gevraagd om het apparaat op te sturen voor inspectie
Onze klantenservicemedewerker maakt vervolgens een serviceverzoek en geeft u een serviceverzoeknummer ter referentie
U heeft dan 10 dagen de tijd om het apparaat vanaf de datum van de aanvraag voor inspectie naar ons terug te sturen
Zodra de inspectie is voltooid, wordt er contact met u opgenomen over eventuele oplossingen die we u kunnen biedenu
Let op: Alle / alle artikelen die na de 10 dagen zonder voorafgaande kennisgeving worden ontvangen, worden NIET in overweging genomen en het verzoek wordt ongeldig verklaard.